Sprzęt biurowy dla każdego
Firma Profixer z siedzibą w Stalowej Woli działa w branży sprzedaży, serwisu i wynajmu sprzętu biurowego już od ponad 10 lat. Jesteśmy doświadczonym dystrybutorem renomowanej marki Ricoh. Prowadzimy zarówno sprzedaż kserokopiarek, jak i wynajem sprzętu biurowego. To jednak nie wszystko – w ofercie handlowej naszej firmy znajdują się również urządzenia innych wiodących marek takich jak: Konica Minolta, Canon, Xerox, HP, Gestentner, Nashuatec.
Rozbudowane usługi
Profixer zajmuje się głównie sprzedażą i serwisem kserokopiarek oraz drukarek(warto podkreślić, że są to zarówno kserokopiarki poleasingowe, jak i nowe). W trosce o klienta oraz dla zapewnienia wysokiego standardu obsługi, zajmujemy się kompleksową realizacją zapotrzebowań biurowych od doradztwa poprzez montaż i uruchomienie, a kończąc na pełnych szkoleniach z użytkowania sprzętu biurowego oraz stałej opiece serwisowej. Nasi klienci za pośrednictwem współpracy zyskują nieodpłatne doradztwo przy wyborze sprzętu, szybką wycenę, fachowy, tani i szybki serwis.
Sprzedaż tonerów i tuszy do drukarek
Dostarczamy materiały eksploatacyjne do wszystkich sprzedawanych przez naszą firmę typów urządzeń. Sprzedajemy tonery do drukarek oraz tusze do drukarek wysokiej jakości. Jakość tonerów i tuszy ma ogromy wpływ na pracę urządzeń drukujących, gwarantuje ich prawidłowe działanie i ma wpływ na jakości wydruków. Warto więc pamiętać by tusze pochodziły od markowych i renomowanych producentów. Tusze i tonery z niepewnego źródła mogą być przyczyną nieprawidłowej pracy drukarek, a wydruki mogę nie satysfakcjonować nas lub naszych klientów.
W naszej ofercie:
- cyfrowe systemy kopiujące
- systemy zarządzania obiegiem i archiwizacją dokumentów
- kserokopiarki cyfrowe
- faksy
- drukarki
- niszczarki dokumentów
- plotery wielkoformatowe
- materiały eksploatacyjne ( tonery, tusze do drukarek, cartridge do kopiarek)
- wymianę sprzętu w rozliczeniu
- wynajem urządzeń
- serwis wszystkich marek
- instalacja i szkolenia z użytkowania sprzętu biurowego
Co nas wyróżnia:
- ponad 10-letnie doświadczenie w branży urządzeń biurowych,
- sprzedaż i serwis wszelkich urządzeń biurowych dostępnych na rynku nowych i używanych,
- kompleksowość – wszystko co potrzebujesz do biura
- nieodpłatne doradztwo przy wyborze sprzętu,
- nieodpłatne audyty ograniczające koszty – TCO,
- szybki, tani i fachowy serwis,
- dostawa i serwis sprzętu bez kosztów dojazdu
Serdecznie zapraszamy do współpracy. Z nami naprawdę się opłaca!