O nas – serwis, wynajem i sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych

Sprzęt biurowy dla każdego

Firma Profixer z siedzibą w Stalowej Woli działa w branży sprzedaży, serwisu i wynajmu sprzętu biurowego już od ponad 10 lat. Jesteśmy doświadczonym dystrybutorem renomowanej marki Ricoh.  Prowadzimy zarówno sprzedaż kserokopiarek, jak i wynajem sprzętu biurowego. To jednak nie wszystko – w ofercie handlowej naszej firmy znajdują się również urządzenia innych wiodących marek takich jak: Konica Minolta, Canon, Xerox, HP, Gestentner, Nashuatec.

Rozbudowane usługi

Profixer zajmuje się głównie sprzedażą i serwisem kserokopiarek oraz drukarek(warto podkreślić, że są to zarówno kserokopiarki poleasingowe, jak i nowe). W trosce o klienta oraz dla zapewnienia wysokiego standardu obsługi, zajmujemy się kompleksową realizacją zapotrzebowań biurowych od doradztwa poprzez montaż i uruchomienie, a kończąc na pełnych szkoleniach z użytkowania sprzętu biurowego oraz stałej opiece serwisowej. Nasi klienci za pośrednictwem  współpracy zyskują nieodpłatne doradztwo przy wyborze sprzętu, szybką wycenę, fachowy, tani i szybki serwis.

Sprzedaż tonerów i tuszy do drukarek

Dostarczamy materiały eksploatacyjne do wszystkich sprzedawanych przez naszą firmę typów urządzeń. Sprzedajemy tonery do drukarek oraz tusze do drukarek wysokiej jakości. Jakość tonerów i tuszy ma ogromy wpływ na pracę urządzeń drukujących, gwarantuje ich prawidłowe działanie i ma wpływ na jakości wydruków. Warto więc pamiętać by tusze pochodziły od markowych i renomowanych producentów. Tusze i tonery z niepewnego źródła mogą być przyczyną nieprawidłowej pracy drukarek, a wydruki mogę nie satysfakcjonować nas lub naszych klientów.

W naszej ofercie:

  • cyfrowe systemy kopiujące
  • systemy zarządzania obiegiem i archiwizacją dokumentów
  • kserokopiarki cyfrowe
  • faksy
  • drukarki
  • niszczarki dokumentów
  • plotery wielkoformatowe
  • materiały eksploatacyjne ( tonery, tusze do drukarek, cartridge do kopiarek)
  • wymianę sprzętu w rozliczeniu
  • wynajem urządzeń
  • serwis wszystkich marek
  • instalacja i szkolenia z użytkowania sprzętu biurowego

Co nas wyróżnia:

  • ponad 10-letnie doświadczenie w branży urządzeń biurowych,
  • sprzedaż i serwis wszelkich urządzeń biurowych dostępnych na rynku nowych i używanych,
  • kompleksowość – wszystko co potrzebujesz do biura
  • nieodpłatne doradztwo przy wyborze sprzętu,
  • nieodpłatne audyty ograniczające koszty – TCO,
  • szybki, tani i fachowy serwis,
  • dostawa i serwis sprzętu bez kosztów dojazdu

 

Serdecznie zapraszamy do współpracy. Z nami naprawdę się opłaca!